torsdag, oktober 07, 2010

Allting kan ju inte riktigt stå rätt till om man tror att golvet lutar och man hör ambulanssirener i huvudet hela tiden.. huh?

Sitter i skrivande stund och läser historia (peppar peppar ta i trä.. jag älskar boken och tror att jag förstår!) samt googlar Einar Nerman. Ni vet, han som har designat solstickans framsida. Just den är väl kanske inte mycket för världen men i övrigt tycker jag hemskt mycket om hans målningar.
Självklart är det via antikdeckarna jag lärt mig detta och.. kanske bäst att stoppa där. Jag skrämmer mig själv. Antikdeckarna i bloggen. Hur vågar jag nämna det? Jag är 18år och borde tala om bröstförstoringar och hur jag däckade igårkväll då det var lillördag och jag var ute och festade på stureplan med mina fjortisvänner. Men näe, här talar vi om antikdeckarna. Jaha. Men jag antar att någon måste vara den underliga personen och att den lotten föll på just mig går ju inte att göra något åt. Hehe :)

Mina stureplanssupande vänner får helt enkelt stå ut. (hehehehhehehhe)

Äh. Bullshit.

Spanien om 3 veckor !!

1 kommentar:

sofia sa...

Haha, jag älskar att du pratar om antikdeckarna! Stureplansbloggar finns det tillräckligt många av (inget ont om dem, jag har faktiskt inte läst nån, haha).

Btw, din inledning... nej, det låter inte helt rätt... x)