måndag, oktober 11, 2010

klagosång

Okej. En kopp kaffe och sedan tar jag itu med psykologin fort som fan så jag får den gjord. Står inte ut med rygghelvetet så helst vill jag inta soffläge, ty att ligga på rygg verkar vara det enda som fungerar.
Funderar på om jag stannar hemma imorgon. Inte för att sitta och plugga, inte för att vara effektiv, utan för att ligga i sängen hela dagen och låta ryggen vila. Alla lektioner är inställda och utbytta mot en temadag som säkert är intressant och lärorik men inte så pass viktig att jag tänker sitta på föreläsningar hela dagen och dö av värken när jag kommer hem.
Det får bli så.
Nu skall psykologin skickas in och sedan ska jag lägga mig igen.

Ciao!

1 kommentar:

Marika sa...

Det är klart du ska stanna hemma! Ryggen är viktig. Det är alltför många som har ryggvärk i dagens samhälle, jag inkluderad. Vila upp dig och slit inte ut dig. Det kanske hjälper med en diktafon i klassrummet istället för att skriva. Då hinner man få med allt på historian i a.f. ;)