söndag, oktober 10, 2010

10/10-10

Psykologin går framåt men jag kan inte påstå att jag gjort särskilt mycket. Målet för idag är att skriva klart hela "kladden" som jag sitter och filar på för hand just nu, så får jag renskriva hela grejen imorgon då jag tror att jag slutar tidigt eftersom det bara är HL på biologin sista lektionen. (Om någon vet något om detta får ni gärna informera mig!)
Blir kanske att ta med sig datorn och sätta sig på biblioteket eller så...

En annan rätt skojig grej är det faktum att jag tjänade ca 2000kr mer än förväntat i sommar! Dels så har jag ju fyllt arton så jag tjänar mer per timme, men som det nöt jag är så hade jag inte alls tagit med i beräkningen att jag skulle få OB-tillägg och semesterersättning. Så jag blev mer än nöjd då lönespecen damp ner i postlådan. Hehe. Då gör det faktiskt inte så mycket att jag fick vänta ett par veckor extra. Den som väntar på något gott, som sagt!

Nu blir det fortsatt psykologi så jag får känna att jag hunnit med allt jag planerat, för en gångs skull.

Adjöken! Puss

1 kommentar:

Marika sa...

Jag tänkte först, men fick hon bara 2000 kronor?! Jag trodde att hon hade jobbat mer! Och sedan såga jag 2000 kronor mer. Då klickade det. Nice price på Burger King.