fredag, oktober 01, 2010

det är över nu

Hahahha.
Hahahahha.
Hahahahahhah.

Nu är extended essay över och förbi för all satans framtid. Det pirrar härligt i min mage, som om jag vore kär. Jag är nog det. Jag är galet förälskad i det faktum att Extended Essay är över.
Hejdå Jack Råstedt och din personliga utveckling. Jag kommer inte sakna dig. Vi träffas aldrig igen, och det sörjer jag icket.

nu tar jag helg framför en öppen brasa i stugan. Skönt.


Adjö! :D

P.S Till och med Word 2007 anser att jag är lillgammal. Fick denna note vid ordet "därav" :
Beakta ordformen därav. I vanlig text kan den kännas ålderdomlig eller främmande.
Whaaaaaaat? Då är väl beakta fan så mycket ålderdomligare. D.S

1 kommentar:

Marika sa...

Word gjorde så mot mig också när jag ville skriva ändock. Irriterande!