torsdag, oktober 21, 2010

Näe. Nu ställer jag in högskoleprovet. Man måste prioritera och det finns helt enkelt inte tid. Dagarna innan lovet kommer bestå utav plugg plugg plugg, lite träning och lite packning.

Så återgår vi till Den gamle och havet. Som jag får ut absolut noll ifrån. Så, för tillfället avskyr jag Hemingway. Jag gör det inte egentligen, bara nu, som en tillfällighet.

Kära mr. Hemingway.
Du skriver hemskt bra. Rakt på sak men trots detta finns det en hel del att läsa mellan raderna. Men just nu räcker inte det. Kan du inte vara lite med obvious? En symbol, rakt upp och ner. Inte så jävla knepigt som det är nu. Bjud på något enkelt lättolkat så jag slipper få sån huvubry. För just nu kommer jag ingenstans.


Mvh
Amanda Nyberg

1 kommentar:

sofia sa...

Min kompis klass skulle skriva en analys av den, och jag minns att hon sa att hela klassen hatade den, hah.

Men lycka till :)