torsdag, maj 14, 2009

Jag hann vara med Julia ett tag ikväll, efter att jag skrivit klart sammanfattningen. (Hurra! har dock 20 ord kvar innan den är 400 ord lång..) Vi var fruktansvärt sugna på mjukglass, men så kom vi på att vi trots allt bor i Älvsbyn och vart får du tag i mjukglass klockan åtta en vardagkväll?
Nåväl, vi for till konsum och köpte glass där istället. Så jag är då nöjd.

Imorgon ska jag skriva klart historian på historie-lektionen och sedan skippar jag nog idrotten. Dels för nackspärr och dels för andra prioriteringar. (Engelskan!) Så får det bli.
På lördag lär jag ju inte hinna plugga något alls. Måste hinna in till Boden och göra Lamm-indisk-mat-ja-vadå?. Baah. Och söndag får jag väl bita ihop och kämpa kämpa kämpa.

Detta påminner mig om att jag ska maila Historie-arbetet till mig själv.
Cya!

Inga kommentarer: