söndag, maj 17, 2009

Nu när jag ändå är pigg kan jag ju bjuda på ett mer detaljerat inlägg om igår.

Lördag:
Åkte in till Boden på förmiddagen, hem till Nina. Där chillade vi på balkongen ett tag innan Carro kom och vi drog iväg på coop för att handla ryggbiff och dylikt. Sedan följde ett par stressade timmar då vi sprang mellan lägenheterna där vi björknäs, hackade lök, blandade kryddor och skar chili's. Vi lyckades iallafall få ihop grytan, få på oss kläderna och bara vara 1½timme försenad till indien-kvällen hos Malin och Martin.
Väl framme käkade vi massa kryddstark mat, röstade på bästa outfit, såg på Ringaren från Notre Dame, gå på en liten promenad samt kolla Eurovision. Efter Eurovision drog de flesta hem, men vi stannade kvar några stycken och sjöng singstar, skrattade och tog kort.
Sen for vi hem till Nina där vi också blev kvar, Elena, Nina, Magnus och jag. Carro var med en stund hon också men drog hem och sov efter ett tag.
Iallafall så satt vi återstående kvar hos Nina och diskuterade än det ena och än det andra. Plötsligt var klockan tio på söndagmorgon och då klarade inte jag av det nå mer, utan la mig på Ninas säng och somnade, medans de andra roade sig med att sitta på varrandra och skratta hysteriskt. Vaknade dock efter 45minuter med Magnus sockar uppstoppade i näsan.

Och det var väl allt. Grattis till den som orkade läsa igenom allt. Är nog inte så intressant egentligen, men det var ett bra tidsfördriv eftersom jag är aningen speedad för tillfället och inte alls pepp på att gå och lägga mig. Bah.

PÖSS :D

Inga kommentarer: