söndag, maj 17, 2009

Dagens vill ha: lugn och ro.
Dagens klädsel: Indien-outfit, pyjamas, mjukisbyxor och linne
Dagens frisyr: Hängandes.
Dagens händelse: Inte vet jag. Hela natten var väl en händelse i sig?
Dagens låt: Maria Erman - La veux (bara för att jag har den i huvudet sen igår. Uuusch)
Dagens planer: Skriva på engelskan, läsa på inför redovisningen imorgon osv.
Dagens saknad: Inte vet jag. Ett gott humör. En livlina.
Dagens dummaste: En kommentar som jag reagerade starkt på. Men den var inte dum. Jag blir bara så ledsen varje gång jag hör det.
Dagens sjuka: Trötthet
Dagens drog: 86% choklad
Dagens roligaste: Vet inte. Hela natten var rätt så skojj.
Dagens favorit: Sömn <3
Dagens köp:Inget.
Dagens godis: Mamma bjöd på en glass. Och lite mörkchoklad.
Dagens humör: Helt okej tills jag blev trött där på morgonkvisten. Jag blir alltid bitter och sur då jag är trött. Det har hållt i sig hela dagen.
Dagens ord: Epic. Bara för att jävla Magnus missbrukade det så jävla mycket hela jävla natten.

1 kommentar:

Ormbunken sa...

Haha, det är just det här som är så jävla roligt att se, jag älskar att höra vad folk har för uppfattning om mig när det kommer till min livs stil! Visst jag far ut å super... knappt en gång i månaden, ibland går det flera månader mellan varven, och det blir en hel del sena nätter med lite sömn ja, men jag sitter inte uppe lika mkt som du tror xD Men jag syftar mer på livs coach med attityds tränings typ! Jag syftade inte bara på hur du spenderar din vardag utan också hur du ser den och dig själv!