måndag, maj 25, 2009

Är du..
Arrogant: Det tycker jag nog inte.
Kär: Nej!
Osäker: Ja
Trött: Ja
Intressant: Heeh, få se nu.. nix!
Smart: Kan väl diskuteras. Smartare än vissa men självklart också dummare.
Barnslig: När jag vill. (Men jag vill inte så ofta)
Liten: Nej.
Lätt: Haha, NEJ!
Skoltrött: Som faaaaaaaaaaaaaaan.
Rolig: Inte det heller.
Pratglad: Nje
Smart: Igen? Vafan. Se ovan!
Frågvis: Njäääää.
Organiserad: Hahaaaa. Fråga damerna jag delar skåp med! :)
Hälsosam: Inte direkt, nej.
Blyg: Gode.
Attraktiv: Inte alls
Lätt uttråkad: Jao
Vegetarian: Nej. Jag gillar KÖTT!
Besatt: av mat.. ja.
Pålitlig: Ja.
Filosofisk: När jag vill. Men nog får jag till det ibland alltid.

Har du..
För många vänner: Nej, det är nog nåt man inte kan få för mycket av.
Förföljelsemani: Nejdå.
Tvångstankar: Lite.
Färgat håret: Nej, men tonat.
Brutit några ben: Icket
Några piercings: I öronen, annars åssit.
Egen dator: Jao, typ. Men den sugeer.
Gjort bort dig rejält: Ja. Fråga Emma :)
Bra självförtroende: Njä
Komplex: Jo
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Haha, pinsamt nog; ja. Lite.
Dumpat någon: Jepp.
Stulit någonting: Hm, säkert.
Gjort något olagligt: Ja

Vem..
Saknar du: En del..
Vill du döda: Ingen alls ju :(
Rörde dig sist: Min moder strök mig på axeln.
Slog du sist: Jag tror det var Magnus. Bitchslap :P
Kramade du senast: Min fader.
Kysste du senast: Hm...
Skrev du till sist: Erik
Vill du vara som: Inte vet jag. Nån annan bara.
Sårade dig sist: och det skulle jag skriva här för att.. ?
Vill du bli galet full med: Emma, antar jag. (Men tolka nu inget ur detta lilla vän, jag har inga planer på att börja dricka. Tyvärr)
Gjorde dig riktigt glad senast: Goda råd och stöd :) Men det är inte en person, jag vet.
Fick du sms från senast: Öööh, ids inte kolla. Men Jennifer tror jag.
Ringde dig senast: Pappa
Ska du gifta dig med: Johnny Depp! :D
Får dig att skratta: Elena (man kan inte hantera dina skrattattacker med annat än skratt^^), Emma, parlamentet-folket.

Inga kommentarer: