måndag, maj 05, 2008

Schema

Det här blir mitt etthundraåttonde inlägg. Tjoflöjt!

Jag ska än en gång lista allt skolarbete, så jag själv får lite ordning:

SO-frågor
SO-redov.
SV - danskan (kan dock inte göra förens Emma skickat..)
ENG - C-uppg (har bara en kvar)
Visionen (MÅSTE MÅSTE GÖRAS!!)
Musikhistoria (prov på onsdag)

Okej, såhär blir det:

Måndag: Jag slutar ett, så jag far hem och gör klart Cuppgiften. Sen börjar jag spåna och kladda på visionen. Efter visionen blir det Musikhistoria så det dammar om det. Allt detta håller jag på med till klockan tre, då går jag ut och går, och sen fortsätter jag på det som känns nödvändigast.
Tisdag: Musikhistoria blir prio ett. Ska gå igenom alltihopa och försöka lära mig det jag inte pluggat in under måndagen. Sen får jag ta en paus och jobba på visionen, sen blir det musikhistoria igen. Hela tisdagen får gå åt musikhistorian och visionen.
Eftermiddan far jag och simmar.
Onsdag: Då får jag börja på redovisningen om Rwanda -efterkrigstiden, eftersom Karin kommit hem då. Visionen får jag göra litegrann på också, men mest Rwanda. Visionen borde vara klar sånär som på renskrivning.
Eftermiddan far jag och simmar.
Torsdag: Då blir det Rwanda hela eftermiddagen lång! Om Karin orkar ska jag försöka få med henne hem till mig så vi kan samarbeta.
Eftermiddan far jag och simmar.
Fredag: Möjligtvis blir det att jobba med Rwanda redovisningen lite då också, eftersom den mesta tiden på SOtimmarna går åt till att svara på SOfrågorna. (Man kan tydligen bara använda sig av ne.se om man är medlem och betalar avgift, som skolan verkar göra. Kan uppenbarligen inte arbeta med det hemma)
Helgen: helgen blir nog också Rwanda, dock ska vi kanske under lördagen till Piteå eller Luleå och fixa pass.
-Ajust det, under veckan, nån eftermiddag, ska jag och ta kort på Pärlfoto. När nu det ska hinnas med?

Blir kanske inte så mycket uppdateringar i veckan, men nu vet ni ju varför.
Var inte rädd för att lämna en kommentar!

Pussochkram
/Amanda

Inga kommentarer: