fredag, maj 09, 2008

I am a krympling.

Poipoi. Jag är fortfarande liten och sjuk - om inte än mindre och än sjukare.
Dessutom sitter jag här och väntar på att få nysa, och när jag väl gör det håller jag på att pissa på mig varenda gång. Jag är som småungar/gamlingar som inte kan hålla tätt.
(Hoppas ni förstår ironin i det hela)

Ikväll är det föräldra/elev-möte om klasresan vi ska ha. Troligtvis blir det Skellefteå, bo på Scandic och kanske fara på Boda Borg. (Eller "äventurshuset" som de nu döpt om det så käckt till) Vi måste blandannat få minst tre föräldrar som följer med och håller koll på oss. -Gudskelov och tack för att ingen av mina föräldrar har möjlighet. Skulle inte plonka på dem ansvaret över en hel hög niondeklassare. Och speciellt inte i Skellefteå.

Just nu sitter jag här och darrar som ett asplöv, har tagit lite av pappas astmaspray (eftersom jag tappat bort mitt..) och hans 0.5dos är dubbelt upp min 0.25, så tekniskt sett har jag överdoserat. Det verkar inte spela någonroll hur lite jag tar, jag darrar som fan iallafall. Men, det hjälper ju iallafall. Jag kan andas igen!

Nu ska jag gå och lägga mig eller nåt, vila upp mig innan mötet.

Bajsbajs
/Amanda

1 kommentar:

Urban sa...

Naaw, stackars dig! <3
Men du, kan ni inte åka på klassresa till Göteborg istället? ;D