torsdag, maj 08, 2008

Jag är liten och sjuk

Poipoi. Jag är liten och sjuk. Stackars mig. Poipoi.

Jag lyckades med visionen tillslut, innehållet blev intve exakt som jag önskat men jag orkade inte ändra det idag, eftersom jag för tillfället är liten och sjuk.
Hosta, feber och 'hängighet' (som jag så fint kallar det).
Stackars mig. Poipoi.

Idga har jag för första gången lyckats ta mig in på "min språkresa" . Sidan har tydligen legat nere, det är därför jag inte tagit mig in, men nu gör jag det och jag är lugn som en filbunke igen.
Fysjutton vad jag längtar till sommarn!
(Oxford, here I come!)

Även om jag vart liten och sjuk idag, for jag och träffade Emma. (Som kommit hem från taizé)
Hon jag och Gab tog en fika på Smultert (Som förövrigt kanske ska stängas. Till min fasa)
Sedan for vi till ÅB (Nu när vi har mopparna är vi fria som fåglar;) Efter det begav vi oss till KP, men jag for hem, trött, liten och sjuk som jag var.
Sen har jag legat nedbäddad framför tv'n i mitt rum och sett på DaVinci koden. (Tonvis med kärlek på den filmen)

Kallnat svartvinbärste med honung luktar svett.

Föresten, imorse (när jag bestämt mig för att vara hemma) gick jag och la mig igen. Då var klockan ca 07:30. Jag låg och försökte somna (vilket jag gjorde ungefär 07:45) sedan ringde Gab, jag pratade med henne och somnade sedan om. När jag vaknade var klockan 12:45.

Nu ska jag se Grey's Anatomy! (HELT JÄVLA MASSA KÄRLEK PÅ DEN SERIEN)

1 kommentar:

Urban sa...

Krya på dig! <3
Har du läst boken? daVinci-koden? Jag tyckte inte alls om boken, men filmen var bra :D