lördag, maj 17, 2008

frajdajj

Jag är så jävla desperat av många kommentarer, så när jag ser att det står "2 åsikter på detta inlägget" blir jag alldeles till mig. Sen inser jag att den andra kommentaren är från mig. Brabra.
Ingen utom Pelikanen är duktig och kommenterar. Snälla, läser ni; kommentera !
Bara lite. Så jag vet att nån läser:)
Iofs så finns chansen att det bara är Pelikanen som läser, men om mina classmates talar sanning då de säger att det varit här och kikat, kan de väl ta och kommentera också. Snälla (A)


Okej, inte för att jag är så mkt bättre på att kommentera, har blivit dålig på det. Men iallfall.


Nu har jag läst ut Marian Keyes boken jag fick av pelikanen i födelsedagspresent "Å andra sidan" hette den. Rekomenderar den starkt, må jag säga. Är deppdeppdepp över att den är slut och går ständigt rastlös för att jag inte har något superbra att läsa/längta efter.
Jag saknar spänningen från slutet av ett kapitel i en bok.

Ge mig en ny Marian Keyes bok, någon?
Har dock redan;
När Lucy Sullivan skulle gifta sig
En oväntad semester. (Systrarna Walsh)
Är det någon där? (Systrarna Walsh)
Anybody out there? (På engelska denna gång)

Å andra sidan

Ge mig typ..
Vattenmelonen
Änglar

Snälla? (A)

/amanda

2 kommentarer:

Urban sa...

Du ska få en ny när du kommer hit :D
Allt för att få hit dig! ^^

Mina kompisar var duktiga på att kommentera i början, nu tror jag inte nån läser min blogg längre...

HerrKantarell sa...

Haha, awe :)

Jag läser! Men jag har blivit dålig på att kommentera, ska bättra mig! (Y)