onsdag, maj 14, 2008

Kaffe

Just nu sitter jag och dricker kaffe (!)
Pappa hade med sig två Nescafé gold påsar hem. (Nivet, såna där avlånga platta en-portions påsar) Så jag nallade en av honom och tänkte att pröva är ju aldrig fel.
Och det är inte helt fel kanske, med en hel del vaniljsocker och lite extra vatten i så smakar det helt okej.. om man tar små klunkar då och då.
Men nej, det klår inte Brämhults färskpressade. Inte ens nära :)

Har varit ut och krattat, hade bara vänster kortsida kvar när det började blåsa och min nyligt (prydligt) ihopkrattade hög delade ut sig över hela gräsmattan, typ. Så jag blev sur och gick in, och nu sitter jag här.

Sen får vi se vad man hittar på, har lust att skriva, men ingen fantasi. Har lust att spela Sims (<3) men ingen ork, har lust att läsa, men är för lat för att hämta boken.
Jag tror jag sitter kvar här med mitt kaffe.

Adiós!
/Amandoooooow

1 kommentar:

Urban sa...

Ååh, känner igen den där känslan av att vilja göra något men inte ha inspiration eller ork nog.