måndag, januari 10, 2011

kröjm

För att fortsätta på temat "oj det är så synd om mig för jag har haft migrän" så kan jag informera om att man blir iprincip bakfull av migräntabletterna i kombination med den ständiga huvudvärken.
Idag har jag inte haft ont i huvudet alls nästan, men det har ändå inte gått över helt och hållet. Däremot känns det som att huvudet är helt vimsigt och att det är överfullt med bomull och pappersbollar. Överfullt och snurrigt, kanske man kan säga. Jag är yr och trött och spak i kroppen, knäppt värre. Ögonen lever sitt eget lilla liv och är det ljust runt omkring mig vill de helst blunda.

Ja, så sådär jättemycket plugg blir det ju inte, för det är ingen hit att sitta framför en datorskärm (wooops) och att läsa blir ganska ansträngande. Aja, lite skit måste jag ta tag i trots allt. Huha.
Annars ska jag till optikern på onsdag (eller tisdag?) för att genomgå en ny synundersökning så jag får nya glas till glasögonen som inte hjälper längre och LINSER. Woho! Som jag längtar.

Nu: plugga inför psykologiprovet!

puss

Inga kommentarer: