tisdag, januari 11, 2011

Jag har suttit med psykologi från klockan sex-sju till typ nu. Phew. Stackars mamma har fått hänga med i minst två timmar för jag behövde någon att resonera med. Kaffe har druckits men om det har gett någon effekt vet jag inte riktigt, tycker att energinivån har legat ganska jämn. Kanske sparkar det in (oh. väldigt dålig engelska till svenska -översättning) såhär precis innan jag ska sova, yeeee.

Aja. Första skoldagen för mig blir alltså imorgon. Känner mig lagomt taggad för uppstigning klockan 05.30 då jag har sovit till minst klockan tio varenda morgon de senaste 14 dagarna, och dessutom haft möjligheten att ligga kvar i mina olagligt sköna och nya sängkläder för att vakna och somna om, vakna och somna om.
Att träffa lite bekanta ansikten känns dock mer lockande. Fy vad fint att träffa alla igen! Och så går jag bara tre lektioner för att sedan ta den supertidiga bussen hem, göra synundersökning för glas+linser och sedan skynda hem för att plugga och träna. Hmmm. Vardagen is back.

Annars kan jag informera att jag numera (rim!) lärt mig sy kuddar så nu ska cas-timmar införskaffas som tusan! 4 till behövs för att uppnå mina 150 timmar. Tjoho!

aja. Sömn nu. Skola imorgon. Ordbajsning just nu.

Pusshejs!

Inga kommentarer: