måndag, januari 24, 2011

Idag är ingen vanling dag, nej för idag var en rätt så härlig dag!

Förvånas ni av min optimism? Det gör jag med.
Resultatet på svenska IOCn gjorde min dag, helt okej! Jag är nöjd.
Hann med supertidiga bussen hem och hör och häpna; när jag klev av bussen bländades jag av solen. Det var ljust ute när jag kom hem, jag minns inte senast det hände. Det var bara - 10 grader kallt och solen sken, fytusan, det gjorde min dag. Haha. (Enslig norrlänning indeed).
Jag firade denna dag med en risifrutti. Satt precis där den skulle.

I övrigt kan jag informera om att mitt nojjande över exams har lugnat ner sig lite idag, kanske lugnar det ner sig lite imorgon och ytterligare dagen efter det. Vi hoppas på det! Jag blir så hemskt less på mig själv annars.

Nu skall engelskan skrivas ut och psykologin mailas in och TOK läsas igenom. Sedan tar jag kväll.

Inga kommentarer: