lördag, januari 29, 2011

1 kommentar:

Marika sa...

Vad jag skrev var inte riktat till dig. Jag vill att du ska veta det, så att du inte tror att jag ogillar dig eller något för så är absolut inte fallet! Men det du sade just då påverkade nog vad jag kände eftersom att jag var så upprörd då. Men jag förstod att du inte menade något illa! Men som sagt var det inte riktat till dig eller det du sade även om det, som sagt, påverkade mig på ett sätt.

Jag tänkte bara på en känsla jag har haft länge och på en annan grej också som jag hade fått höra samma dag och fått information om en viss tid innan. Och allt kulminerade i det engelskläraren gjorde och sade. Då kände jag att nej, jag... kan inte finna min plats helt enkelt. Så mitt inlägg fick handla om dels det, dels mitt hat mot engelskläraren. Mitt glåpord var riktat mot henne också och inte dig. Jag vill inte att du ska ta något av det till hjärtat, även om jag förstår att du tog det personligt. Det är bra att du säger så i s.f. Då får jag en chans att förklara mig. Förstår du hur jag menar?