tisdag, augusti 31, 2010

Herrkantarell

Är för tillfället datorlös men vad gör det då det ändå inte finns något att blogga om? Saknar dock tillgängligheten till photoshop. Det kliar i fingrarna när jag sneglar på min älskade och hatade systemis. Vill föra över bilder nu nu nu.

Ty det ter sig nämligen så att jag hade tänkt flytta ett tag, till blogg.se rättare sagt. Hoppades på att få behålla Herrkantarell där men nej, si det var redan upptaget. Hade tänkt vara lite sådär smygestetisk och skaffa mig en fotoblogg, eller en blogg där jag får till bilderna i större format osv osv.
Det lär väl ske när min dator är fri från virus och jag är några hundralappar fattigare.

Adjö for now, dags för psykologi.

1 kommentar:

Sofia sa...

Kollat om namnet är ledigt på wordpress? Jag gillar wordpress, även om det är lite svårare att ändra i mallarna om man inte är CSS-expert.