måndag, augusti 09, 2010

nionde augusti

Ser framemot kommande vecka som skall spenderas i Göteborg. I en stad, mitt under en festival, bland massvis av människor. Ska faktiskt bli gött att se något annat för ett tag, även om denna sommar har varit hemskt mysig har den varit jävligt långtråkig, så folkmassor och halvskitiga parker känns rätt lockande just nu.
Så, nu ser jag hemskt mycket framemot Liseberg, fotopromenader, välsorterade second hand-butiker, film och snask till sent in på natten, pickinick i Slottsskogen, två finfina katter, shopping, tidningsrundor, och så hade jag även tänkt presentera en idé som innehåller kinamat för Sofia. Håll tummarna!

Jag tror det kommer bli toppen och jag har packat alldeles för mycket, i vanlig ordning.

1 kommentar:

Sofia sa...

Hmm, kinamat låter spännande ;D
Och tro mig, halvskitiga parker kommer det med största sannolikhet finnas gott om under en vecka med både Way Out West och Kulturkalaset. Ojojoj.

Det kommer bli awesome! <3