söndag, augusti 08, 2010

åttonde augusti

Har tvättat hela eftermiddagen inför tisdag, drar ju till sydligare breddgrader (Götet, dvs) då. Insåg just att det enda jag planerat att ta med mig i klädväg är shorts och kjolar, shorts och kjolar.. i massor. Herregud. Får väl hoppas på ett bra väder då, ty jag tänker inte planera om något och dessutom använder jag aldrig långbyxor under sommaren. Öh.

Får väl skylla mig själv när jag står där och fryser.

Och imorgon får jag ett finfint paket från CDON.COM som innehåller lite glädje i form av Winnerbäcks nya singel samt det lite äldre albumet Vatten under broarna. Hurra!

1 kommentar:

Sofia sa...

Vi får hoppas på bra väder! Men jag skulle nog tipsa dig om att ta i alla fall ett par långbyxor med dig, för att döma av vädret de senaste veckorna kan det bli allt från strålande sol och 30 grader till spöregn och åska. Men vi hoppas på fint väder :D