lördag, augusti 14, 2010

Jag lever

I Göteborg, blev stan onsdag och torsdag, Liseberg igår och så hade vi planerat in kak-buffé på café Villekulla idag, men stället var stängt trots att vi kollat öppettiderna både en och två gånger.
Annars är det bra. Göteborg är galet fint och varje gång vi passerar universitetet kikar jag lite extra. Kanske bli här eller i Uppsala man bosätter sig i framtiden. Aja.
Och... övrigt då. Jo, katterna här är garanterat de trevligaste katter jag mött. Alla andra är bitches jämfört med dessa två goingar. Mysmys!


Jag: När vi drar till slottsskogen vill jag kolla på kaninerna!
Sofia: Okej, är inte riktigt säker om jag hittar eftersom jag var så liten sist jag var vid barnlandet men det löser sig nog.

Jag: Vi måste åka slänggungorna när vi är på Liseberg!
Sofia: Åh, den var min favorit när jag var liten.

Mhm. Min mentala ålder oh yes.

2 kommentarer:

Marika sa...

High five! Jag får konstant höra saker som: "Jag tyckte också om det... när jag var liten!" och "Åh, jag älskade det när jag var fem!" It happens too often to be okay, man. Och då menar jag inte att det är fel på mig, utan att folk behöver loosen up lite grand. X)

sofia sa...

Hahaha, men min mentala ålder är nog inte direkt så mycket större.