fredag, juli 10, 2009

x)

Emma ringde nyss och sa "Jag har hittat en riktig Amanda-låt!", sedan spelade hon upp denna. Och jag för fan, jag ääälskar den. This is so me.



Jag är inte rädd för monster för dom skrämmer inte mej,
Ifall dom försöker några konster får dom lov att akta sig.
Jag är inte rädd för kottar för dom säger aldrig nåt.
Fast jag är blyg för äppelskrottar och får hicka utav knott

Jag är faktiskt rädd för russin är det konstigt att förstå
Jag har träffat flera dussin och dom va så dumma så
Dom är små och dom är fula om dom gnäller nästan jämt.
Som en skrynklig liten kula det är klart att man blir skrämd

Lita aldrig på ett russin aldrig nånsin vad du gör
Och försök inte va bussig för det har du inget för.
Låt dom hålla på å gnälla dom vill bara bita dej
Att dom låtsas dom är snälla fast dom lurar inte mej
Dom låtsas dom är snälla fast dom lurar inte mej.

3 kommentarer:

Elenninini sa...

Melodin var lite.. rysk nästan. Det gillas ! (;

Emma sa...

haha den är så söt ;P en riktig amanda låt ;)

Statistikern sa...

HAHA det var ju Trafiktrollet!!!! Älska den alltså!