tisdag, juli 07, 2009

Jag blir så arg.
Såg de första fem minuterna av Paris Hilton My new BFF. Så fruktansvärt sjukt program. Vilken relation kan man ha om man kan räknas som någons största fan?
För det är väl det dom är, tjejerna som ställer upp i programmet? Dom vill bli Paris New BFF för de avundas hennes sätt att leva och ser henne som någon slags förebild. Hur jämnlik skulle en sådan relation bli?
Och när det gäller relationer, är det inte åsikter, intressen och framförallt personkemin som anses vara det viktigaste? Inte sättet man festar på, hur rolig man är och vad för kläder man bär?

Suck.

Äh, jag ska inte lägga ner energi på detta. Boden/Harads i helgen, hurra! :)

3 kommentarer:

Elenny sa...

Ärligt talat Amanda. Boden/Harads - låter inte alltför "hurra" pour moi. Säg istället > Träffa IBfolk - Hurra! ;)

HerrKantarell sa...

Elena, du har varit i Älvsbyn, du vet hur det är! ;D

Urban sa...

Jag tycker det är kul att se på såna program bara för att det är så synd om de små idiotiska flickorna. Just det där har jag iofs inte sett, men jag har sett reklamen, och jag asgarvar inombords varje gång.