söndag, juli 12, 2009

Lista

Jag blev så glad då jag såg att Elena gjort en lista som jag nu kunde sno. Är så uttråkad så detta gjorde min dag, liksom, speciellt eftersom jag planerat att följa med Emma och Gab till storforsen för sol och bad hela dagen, men så ska denna jävla feber smyga sig på.

Berätta fyra sanningar om dig själv:
- Jag kan äta hur mycket som helst
- Jag drömmer ofta riktigt sjuka drömmar
- Jag kan vara smått förvirrad då och då
- Jag älskar barnsliga grejer: Allt från filmer till musik.

Berätta 4 saker du gjort idag (+ igår):
- Cyklade
- Spelade Sims
- Städade kaninburen
- Såg tv
(Jag är sjuk, jag är tillåten att göra dessa meningslösa grejer;P)

Berätta 4 saker du har på dej just nu:
- Gråa mjukisbyxor
- Svart/röd Ulf Lundell tröja
- BH
- trosor

Skriv ner 4 saker du hatar:
- Människor med överdrivet kaxig attityd.
- "Amandaaaa, du är så tråkig!"-kommentarer.
- Ytlighet
- Ryggproblem

Skriv ner 4 saker du älskar:
- Mat (i alla dess former)
- Stugan
- Öppna människor
- farmor

1 kommentar:

Emma sa...

men de var jätte kallt och ingen sol :O och sen har vi ju heeela sommaren på oss ;)puss (tar tillbak de) du är ju förkyld :/ krya på dej ;)