söndag, juli 26, 2009

BARA FÖR ATT.
Du är kär nu - Nej
Du har sårat nån så den börjat gråta - Jao, det tror jag väl. Helt oskyldig är man väl inte. (Eller hur sa vi nu Elena?;)
Nån har sårat dig så du börjat gråta - jadå. (jag gråter jämt, för allt!)
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Jao
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Jao
Jag har smygit ut utan lov - Njaaa, jag tror faktiskt inte det. Päronen har väl aldrig haft någon anledning att inte låta mig gå ut så.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Jo
Jag har en hemlighet som ingen vet - jepp
Jag har fuskat i ett spel - Ja
Jag har struntat i ett prov -Nej

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Nej
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - Jo, det kan jag.
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Jao.
Jag har vaknat gråtande - Jep
Jag har somnat gråtande - Jep

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Egentligen inte - det är väl ett fint sätt att ta farväl?
Jag har sett någon dö - Nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Jao, eller, bekant snarare.
Någon nära till mig har begått självmord - Nja, inte nära. Men inte bekant heller.

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Nej! Gudars vad pinsamt.
Jag har sett en fallande stjärna - Ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Hm.. jo!
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Nej
Har sparkat en kille mellan benen - Nej, inte vad jag vet.
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nix
Har lekt sanning eller konsekvens - Jodå!
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej, usch.
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Jepp.
Du har fångat en snöflinga med tungan - Jaadå.
Jag har suttit på ett tak på natten - Kan hända
Jag har aprillat någon - Jo!
Jag har åkt taxi - jadå. Men längesedan.
Jag har ätit sushi - Ja. Och fyfan för det!
Jag har åkt snowboard - Heeela påsken :)

Inga kommentarer: