söndag, juli 05, 2009

Har kommit hem från filmkväll hos Emma. Vi såg Eurotrip och Mamma Mia.
Gick sen hem halva vägen eftersom den gud jag inte tror på bestämde sig för att låta ventilen på framdäcket gå sönder så all luft läkt ut totalt.
Nåja, det blev en skön promenad hem iallafall.

Den egentliga anledningen till att jag är lite smått bitter just nu är morgondagens sommarjobb. Jag är verkligen verkligen inte på humör att sitta inne hela dagen och prata med gamla människor.
Inget ont om dem, jag vet att det är bra för dem att få träffa andra än personalen och jag de kan säkert dra någon historia om någon släkting till mig (eftersom att Älvsbyn inte är så stort). Och ja, det är bra för dem.
Men nej, jag känner inte för det. Jag känner inte för det alls, faktiskt. 3 veckor. Usch. Och nu när alla slutat jobba och allt!
Nåja. Finns inte mycket att göra, så varför älta? Gamlingarna blir väl glada och jag behöver pengarna.

Nu ska jag sova. Man måste ju vara på bra humör.
Ciao.

1 kommentar:

Elena sa...

Åh. Muppis. Det var ju i Gympasalen uppvisningen var ju :P Trodde du visste det. Aja, det får bli nästa år då ;)