tisdag, juli 14, 2009

Elena har alla de bra listorna

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Förstående (jag förstår.... hahaha), lojal, lugn (inte alltid bra, men kan väl ha bra effekter på nån antar jag ?)

Beskriver mig med tre mindre bra egenskaper:
Mesig, osäker, svartsjuk

Jag älskar att:
Kritisera filmer

Jag hatar att:
Inte räcka till

En egenskap jag möjligen inte nämnt på min blogg:
Tcker väl de flesta av mina egenskaper lyser igenom bloggen rätt rejält, men kanske det faktum att jag är stolt att jag vågar stå för mina åsikter (spec. en åsikt) trots att alla numer verkar vara emot det.

En egenskap jag undvikit att blogga om:
Jag anpassar mig för mycket efter andra. Nästan sjukligt mycket.

Jag skrattar åt:
Det mesta. Men inte helhjärtat.

Jag gråter:
För ofta, för småsaker.
När jag är lättad, glad, ledsen, arg, nervös osv osv

En situation jag älskar och gärna försätter mig i:
Finns intte många sådana, vad jag kan komma på.

Detta är jag stolt över:
Se ovan. Det faktum att jag fortfarande står för vad jag tror på trots att jag är duktig på att göra som andra vill. But not this time.

Detta kan jag skämmas för:
Åh, haha. Inblandade vet.

Detta gör mig glad:
Komplimanger, människor som visar känslor lätt, pappa.

Detta gör mig lugn:
Stugan, förpliktelser (faktiskt), bekräftelse. (Nej, inte sådan bekräftelse ni tänker på. Men jag orkar inte förklara)

…nervös:
Situationer med mycket folk jag inte känner. Då blir jag väldigt reserverad.
Ovana situationer.

…arg:
Ytlighet

…ledsen:
Människor som tar mig förgivet

...förtvivlad:
När människor som betyder mycket försvinner.

…tacksam:
Hjälpsamma människor

Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
Ingenting.

Detta gör jag om 5 år, hoppas jag:
Om 5 år.. då är jag 22. Förhoppningsvis har jag börjat läsa till psykolog/dylikt, bor i en liten pluttig lägenhet någonstans i England och fördriver kvällarna med plugg/besök på typiska engelska pubar, haha!

Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
Lättat. Ljust.

Mitt motto i livet är:
Livet är vad du gör det till.
Man väljer sin egen lycka.

Inga kommentarer: