tisdag, juli 14, 2009

Idag mina damer och herrar, har jag gjort något som inte alls passar min immage. Jag har sprungit, på ett eljuspår. Motionssprungit. Intervaller. JAG.
Jag har inte varit ute och motionssprungit sedan motionssträningarna med fotbollen (och jag måste understryka att jag faktiskt orkade ett helt varv utan paus på vårt 2km långa eljuspår i Älvsbyn på den tiden. Lol.) Eller, faktum är nog att jag inte sprungit alls sedan dess.
Men jag gjorde det idag, till min egen förvåning.
Började med en promenad, lite spring på skämt, och sedan travade jag glatt vidare och ville inte alls stanna.

Jag hoppas ni förstår alla, att detta är något ENORMT. Otroligt, fascinerande. Inte alls något jag väntade från mig själv. I'm stunned.

Sen har jag sett film med EÅ och Grabbi idag, ätit kladdkaka, sprungit 5varv runt huset osv osv (det vanliga.)

2 kommentarer:

Frida sa...

Amandaaa wohooow du börjar bli som jag, "nä jag ska bara gå en sväng...oj det blev intervallträning...hoppsanhejsan :D"

Urban sa...

Ah, vad duktig du är :D:D
Nu fick jag dåligt samvete, måste också börja träna...