torsdag, maj 07, 2009

Snodde

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nixpix, har ju den som väckarklocka. (Vet att alarmet ringer även om det är avstängd, men jag litar helt enkelt inte på detn)

2. Vem såg dig senast naken?
Öh, om inte någon kikade in då jag duschade imorse så har jag ingen aning.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Hm, i sjuan var jag nörd/sportnörd som alla andra. I åttan (då jag började lyssna på svensk punk) bytte jag baggyjeansen mot svarta stuprör, converse, randiga tröjor och rutiga hängslen. Sen när den perioden gick över körde jag på gulliga linnen och koftor. Och i nian var jag bara.. som alla andra.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Jag kommer vara kurvig men inte tjock (förhoppningsvis har jag fått barn) jag ska dessutom vara pigg och glad och le hela tiden. Pfft.

5. Hur var du på dagis?
I början sa jag inte ett ord, enligt mamma var fröknarna lite oroliga. Men så började jag prata, och då slutade jag aldrig. (Den egenskapen borde jag ha nu) Jag var fruktansvärt fantasifull och Carro och jag ägde ut alla andra ungar med våra otroliga kreativa och fantasifulla lekar.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Beror på vad jag arbetar med. När jag känner för det kan jag vara "bossig" (idag; ELEEEENA!) andra gånger förlitar jag mig på andra. Men jag försöker att bidra med mitt. Jag är iallafall inte den som tar tag i saker och ting. Haha.

7. Har du celluliter?
Tror inte det. Vågar inte titta efter. Tänk om?

8. Biter du på naglarna?
Tyvärr :(

9. Har du något handikapp?
Socialt efterbliven, for sure!

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Hahahah. Jag vet inte. Det har jag nog redan.

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte på gud.

12. Svär du?
Som fan. (Duger det som svar?)

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jadå. Jag håller inte med dem, men det finns väl ingen anledning till att bete sig som ett jävla arsle för det? Alla har olika åsikter.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Haha, men okej, kanske 4. ;D

15. Tror du på utomjordingar?
Nix

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Kycklingbaguetter. Mmmm! :D

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Bläckfisk. Urk!

18. Har du blivit arresterad?
Nope

19. Ljuger du?
Helst inte, men vita lögner kan förekomma då det behövs.

20. Har du kysst en polis?
Nej?

21. Är du rädd för securitasvakter?
Haha, nej. Dom är roande. Hoppas på att någon någongång ska hoppa på mig och påstå att jag snattat något, så jag stolt kan bevisa att det har jag inte, och sedan skratta dem rakt upp i ansiktet. (Pfft) Men dom är jobbiga då dom följer efter en från affär till affär - helt odiskret dessutom!- vilket dom gjorde i Umeå då vi var några tjejer ute och shoppade. (Givetvis hade vi itne tagit något, men han följde efter oss iallafall)

22. Har du någonting att dölja?
Loads and loads :D

23. Vad har du på din nyckelknippa?
En husnyckel och en skåpnyckel. Funderar på att lägga till cykelnyckel samt en nyckelring; en grön groda.

24. Är du/har du varit gift?
HA HA HA HA HA. Gissa.

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Det beror på omständigheterna. Har jag lovat att göra det; visst. Och har han någon gång gjort samma för mig så; visst. Men om han bara ringde utan förvarning och helt spontant skulle jag nog gå med på det en gång, men göra klart för honom att det inte fick bli en vana.


26. Kan du laga cyklar?
Beror på vad felet är på dem?

27. Kan du fixa med bilar?
Knappast. Ser jag ut som en fordonare ?

28. Brukar du köra om?
Jaa =D Kul ju.

29. Kan du baka bröd?
Ge mig ett recept så bakar jag vad som helst. (Haha, typ)

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Njaa, men det är nog inte så svårt att lista ut dock.

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
Måste säga som Elena; Gilmore Girls. Har faktist funderat på det i veckan; vilket bekymmerslöst liv de verkar leva och vilken mysig stad de bor i.

Inga kommentarer: