torsdag, maj 07, 2009

Nu har jag varit och tränat. Sheeez alltså. Mina armar är totalt slutkörda, jag lyckades slå ner en öppen bodybutter burk på golvet i omklädningsrummet samt smälla en kopp i diskbänken för att mina armar inte riktigt vill lyda mig.
Men det är bra, nu vet jag att jag lever samt att jag gjort något nyttigt. Min mest aktiva vecka på länge har varit just denna vecka. Dock har skolarbetet kommit i skymundan lite då jag prioriterat träningen först. Men så mycket läxa har vi dock inte. Ajja, keep up the good work Amanda, tänk på plajan 2009! ;)

Någon mer än jag som tycker att vi protesterar mot psykologiprovet? Någon som vet vad vi har prov på? Någon som vet när provet är? Jag blir galen!

1 kommentar:

Frida sa...

Ja vi matstrejkar haha :P nej me ninte kan vi ha prov på något vi inte jobbat med, eller har vi jobbat? hehe nej vi får ju säga som det är att hon inte kan lära oss ngt alls och då inte ha ett prov på det, dessutom kmr hon inte kunna rätta det ju :)