söndag, maj 10, 2009

Idag har jag gjort något som strider litegrann mot mina principer; jag köpte en skvallertidning.
Jag läste mycket Frida förr, men den innehåller ju inte bara skvaller, så den tycker jag är helt ok. Men idag, då jävlar slog jag på stort och köpte.. ja vad kan den ha hetat? "Hänt extra" eller "klick". Med andra ord en riktig jävla skvallerblaska.
Slöseri med pengar dock, har knappt läst någon av aritklarna i den och känner noll intresse i att bry mig i famous peoples lifes. Hälften av allt som står är ju inte ens sant. Och sen är det så jävla ytligt också.

Imorgon kanske jag tar en tidigare buss till Luleå efter fotbollen. Behöver som sagt inhandla födelsedagspresenter och smedjan har ju öppet ändå till sju.
Bussen till Älvsbyn går klockan åtta.. nåja. Det löser sig vadfan, bara jag får presenterna köpta, så det är bortgjort.

Inga kommentarer: