måndag, maj 11, 2009

Har då alldeles nyss kommit hem från Luleå. Tog 17.10 bussen från Boden och shoppade litegrann (presenter) åt middag på pressbyrån och tog sedan 20.10 bussen hem till Älvsbyn.
Busschauffören som körde Luleå-Älvsbyn verkade nästan hög. Har nog aldrig någonsin träffat på en sådan munter, överdrivet munter, människa. Var som sagt livrädd att han var påverkad av något och var inte säker på om jag skulle komma hem över huvud taget. Men här sitter jag nu, helskinnad, tack och lov.

Fyndade början av EÅ's födelsedagspresang. Iår kör jag på tema! (Du är äckligt svår att köpa presenter till, ska du veta) Sedan köpte jag ett par nya jeanstights eftersom mina förra sprack (!!) i Fredags. Det blev ett par exakt likadana (gillar förändringar, grymt grymt) fast med en dragkedja längst ner. Och två tröjor från Monki hittade jag också. Nice.

Blev ett långt inlägg ikväll, och något vettigt fick jag knappast med. Nåja andra detaljer från idag är:
- jag sträckte upp låret ytterligare. Har haft liiiite svårigheter med att gå.
- vi förlorade med 10-3 (förbättring sen förra matchen; 13-2)
- jag ska inte skriva om Gerillan på historian, jag ska skriva om Che Guevara.

Inga kommentarer: