söndag, maj 10, 2009

Det blir för mycket nu. Än en gång blir det för mycket.
Jag har inte kommit någonstans med engelskan, inte någonstans. Och jag måste bli klar med iallafall sammanfattningen.
Jag tog en paus från engelskan och började titta igenom historian, men källorna jag har skrivit ut är förjävliga, finns ingen info att hitta där, så jag försökte googla på något nytt, men det finns absolut noll information.
Jag är så stressad nu så jag bara vill dö. Jag har konstant hjärtklappning, det är svårt att andas, jag har aningen ångest och jag darrar litegrann. Tiden räcker inte till! Jag vet inte vad jag ska göra !

1 kommentar:

Urban sa...

Jag tycker att det låter som om du skulle behöva prata med någon om det. Bara för att få ordning på allt i huvudet och inse att det kanske inte är så farligt som det verkar. Eller också är det det, men då har du ändå mer koll på läget.
Jag finns här som soptipp, om du känner för att ösa ur dig någon gång :)