söndag, maj 10, 2009

1. Hur bor du?
Blått Älvsbyhus med vita knutar, tillsammans med mor, far, ett marsvin och en kanin.

2. Vad är din favoritefterrätt?
Hm.. svårt att välja. Men jag gillar Cheescake, med grädde till! =D

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
Antingen tankeläsning eller kunna vara osynlig.

4. Hemmafest eller utgång?
Spelar ingen roll. En blandning.

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
Nej. Befarar att jag skulle somna allt för lätt.

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
Hell yeah! (Vaknade inte på bussen så busschauffören fick väcka mig..)

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?
Presenter..

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
Hamstern jag fick när jag var tio-elva år. Han dog i lunginflammation, tragiska minnen. :P

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?
Jag går IB. Och det säger väl allt, egentligen?
(Förutom den delen man inte förväntar sig då. Delen om folk)

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
Som författare (barndomsdrömmar) eller för att jag gjort något bra; åstakommit ett nytt synsätt hos människor, fått folk att prioritera olika, inte sätta utseende och ytliga saker som prio ett. Och dylikt då.

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Bakåt när jag är deppad,
Framåt när jag är less.

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
Jag kan inte namnet på dem.. tyvärr.

13. Har du gått på en blind-date nångång?
Nae

14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
Jag orkar inte ta upp dem nu. Favoriten är dock "Kaptenen" mahaha.

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Millencolin - Move your car

16. Pratar du i sömnen?
Nej, men jag smaskar. (hahahah!)

17. Vad hade du helst velat få i present?
En laptop

18. Är du ärlig när du bloggar?
För det mesta, ja. Men så är man ju ironisk ibland också.

19. Har du vunnit pengar någongång?
Jag vet inte riktigt..

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Alla kommer tycka att jag låter som vääärsta bondmoran/tönten nu, men jag tror nog att jag vill ha många barn ändå, inte bara ett eller två. Alla behöver nödvändigtvis inte vara mina heller, kan gott tänka mig att adoptera.

2 kommentarer:

Emma sa...

vile bara påpeka att du ej sa hejdå/ sov gott eller älsker dej på msn.. Du bara foor juuh :(

G sa...

HAHAHAHAHA! Det ganska typiskt dig att sommna och låta busschaffisen väcka dig. JÄTTEKUL!

Ha det bra! och jag hoppas att du kommer då jag fyller år :)

Puss <3