tisdag, maj 05, 2009

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
1999, firade nyår med några bekanta till familjen och försökte förstå var millenium innebar, samt varför det var så hysteri om att jorden skulle gå under.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Pluggade en massa, taggade inför Oxford, var sjuk (precis på datumet tror jag)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Naturgodis, chips, smågodis, vindruvor, ostbricka

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Samboronbon - Evert Taube, Änglar av snö - Coca Carola, Against all odds - Phil Collins, Balladen om den kaxiga myran, Miss Li - Oh boy

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Spara pengar, spendera lite pengar, donera lite pengar (bara tre jag vet, men liksom, mycket får plats under "spendera pengar")

6) FEM DÅLIGA VANOR
Biter på naglarna, klagar på mig själv, räknar fönster på höghus, klaga på folk jag gillar, inte uppskatta människor runt om mig.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Kompisar, Sims2, läsa, se film, äta

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
String upp till naveln, tights i typ.. skinn-material, för korta kjolar, högklackade stövlar, magtröja

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Barbiedockor, bilar, mjukisdjur, hinkar, spadar

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Den som ids! :D

1 kommentar:

Emma sa...

Funderar faktiskt på att raka av de.. de är ju så skönt att ta på håret då åxå!!! sen kan ja faktiskt tänka mej att ja e ganska fin utan hår? eller va tror du