onsdag, juli 20, 2011

Onsdag

Ikväll går jag på mitt första nattpass. Är väldigt nervös och spänd. I övrigt ska dagen spenderas med gräsklippning samt paltmiddag hos fina farmor. Tänkte även hinna ligga och steka i solen i ett desperat försök att få lite färg. Så drar på mig rumptrimmarskorna nu och tar tag i gräsklippningen. Förhoppningsvis passar min hud på att observera lite solljus och med rumptrimmarskorna på blir ju det hela ett litet träningspass. Snygg gräsmatta + lätt work out + lite färg. 3 flugor i en smäll - det gäller att vara effektiv!

För övrigt längtar jag ut i stugan för båtfärder, fiske, stugmat och så kvällsdoppet i sjön innan man går in och ser på brittiska deckare. Tur att två luleåbrudar kommer hit i helgen så vi får göra verklighet av det hela! :)

Inga kommentarer: