måndag, juli 18, 2011

Måndag 18/7

Jag har länge funderat på att byta till blogg.se. Kruxet är bara det här med namnet. Herrkantarell är redan upptaget såå.. några förslag? Tänkte mest ta mig i kragen och ordna till något som liknar mer en fotoblogg. Eller i alla fall är mer bildvänlig..

Ut och gå nu med rumptrimmar-skorna som jag så fint kallar dem. De är ohyggligt bekväma - som att vandra omkring med fötterna i två moln ungefär - så allra helst skulle jag vandra runt i dem jämt. Sova i dem. Bada i dem. Ständigt bo i dem, med andra ord. (Eller?)

Aja, that's all. Ajö!

1 kommentar:

lovisa/polichinelle sa...

när jag läste din lilla information om dig själv så kom jag att tänka på att jag nog inte ätit pigall på hur länge som helst, även om det är i stort sett den enda mjölkchoklad jag tycker om. förresten är pigall ett himla festligt namn.