lördag, februari 07, 2009

(x) tagit den här listan av nån annan
(x) hånglat/kysst/pussat någon av samma kön
(x) varit kär
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i ett knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
( ) gått på blinddate
(x) ljugit för en kompis
( )varit kär i en lärare
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internet kompisar (Nästan. Alltså, vi lärde ju känna varandra över msn, men träffades dock en gång. Fast hördes mest via sms/msn pga avståndet)
( ) varit i Kina
( ) varit i paris
(x) flygit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi (och fyfan för det. Åt det på Yo! Sushi i Oxford och aldrig aldrig igen)
(x) åkt snowboard
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar någon just nu
(x) saknar någon just nu
(x) varit kär i någon som är kär i en helt annan
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) fuskat när du spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat på skolan/jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på solnedgången
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött (Jämt i Boden. Dom missbrukar ju förfan trafikljus)
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende / hatar fortfarande
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) lekt tjuv och polis
(x) sjungt karaoke
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) blåst bubblor
(x) fått en önskan inslagen
(x) kysst en spegel
( ) limmat fast min hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
(x) suttit på ett tak
( ) burit fula/annorlunda kläder för att se vad dom i skolan säger
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
( ) drömt att jag har haft sex med en/flera vän/vänner
(x) pratat med en främling i mer än 5 min (Hur nu det går till. Jag har ju som sagt lite sociala svårigheter, haha. AKA blygeht)
( ) varit otrogen
(xxxxxx) varit svartsjuk (Senast i veckan. hahaha)
(x) jag kan skriva utan att titta på tangent bordet

Inga kommentarer: