fredag, februari 20, 2009

Av glädje..

Elena har varit butter idag, på allt och alla, människor i överlag. Och Carro. Haha. Sen har jag lärt mig att inte skrika "FITTA" när jag har mat i munnen (ty då trillar det ut) och vår mattelärare drömmer i hemlighet om en karriär på Broadway ("Matematik ska byggas utav glädje, av glädje bygger man matematik").
Håller inte riktigt med där. Däremot kan matematik bygga upp en rejäl jävla ilska. Uuh.

Ikväll blir det "The Notebook" med lite friendidos. Imorrn ska Gabbelabben och jag på Hockey. Perfekt. Känner att jag behöver skrika av mig lite frustrationer och var på jorden är det inte mer normalt att skrika som ett psyk än på ståläktaren på CoopArena ?

Wunderbart!

2 kommentarer:

Urban sa...

Haha, det låter precis som något min mattelärare skulle ha sagt, eller sjungit ^^

Anonym sa...

AMANDA... de heter underliv!