lördag, februari 28, 2009

Dagen idag

Idag har jag faktist brytit trenden vad gäller mina Lördagar.
Jag har inte spenderat hela dagen framför tv'n / datorn. Helt otroligt.

Har faktist hunnit upp på byn en sväng, inhandlade en liten parfym samt tre ögonskuggor. Har också städat båda burarna (kanin, marsvin osv..) samt mitt eget rum! Dock efter detta satte jag mig och spelade Sims2 (som äntligen fungerar normalt, hurraaaa!) Och har sedan suttit fastklistrad där hela kvällen. Detta är dock inte riktigt så patetisk som det låter, kanske bara 50% ungefär. Grejen är den att jag är sjuk (vilket alla vet vid det här laget eftersom jag är ett sådant kröjm att när jag är sjuk, handlar allting om mig mig mig!) så jag varken bör eller orkar vistas bland människor.
->Därav Lördagskvällen med Sims2.

Har även hunnit med att fotografera lite. Men bilder kommer en annan gång. Nu ska jag kurera mig med nässpray, bricanyl och hostmedicin innan jag lägger mig.

Inga kommentarer: