måndag, februari 23, 2009

Dagen idag

Dagens låt: Killercrush - Millencolin
Dagens frisyr: Mitt äckligt torra hår var platt och risigt som vanligt :)
Dagens smink: Det vanliga; foundation, mascara, kajal, lite ögonskugga
Dagens klädsel: De dåligt sittande jeansen, svart linne, senapsgul tröja och myskofta!
Dagens händelse: I datasalen när jag frågade Carro om hon hade lösa eller fasta örsnibbar och plötsligt satt alla och jämförde samt diskuterade öron. Hahahah. x)
Dagens planer: Om mamma kommer hem nångång ska jag nog och träna.
Dagens vill ha: Magrutor! ;P
Dagens beroende: Hm, jag vet inte. Inget faktist.
Dagens tråkigaste: Öh, bussresan. Jag är så less på Brännbergsvägen!
Dagens köp: Tre äpplen! :O
Dagens mat: På skolan var det potatistbullar. Till middag gjorde jag mig pasta och svampstuvning.
Dagens mående: Helt okej, bortsett från lite illamående.

Inga kommentarer: