söndag, februari 22, 2009

Har varit och kollat Valkyria. Den var bra. Synd bara att man ligger lite efter när det gäller alla militär-termer. Men den var intressant! Jag är lite fascinerat över World War 2.
Eller ja, förmodligen inte fascinerad. För jag är inte nazist eller så, och jag diggar inte Hitler. Men alltså, ja, ni fattar. Jag tycker det är intressant att få kunskaper i vad som händer och varför och hur det påverkade människor runt om i världen.
(Det kan inte misstolkas!)


Hur i h-vete stavas facinerad? Fascinerad? Fasinerad? Fachinerad?
Satan, vad har hänt med mina stavningskunskaper :O

1 kommentar:

Elena sa...

Fascinerad ja ;) Och min vän Gustav är också just det över WW2 så oroa dig inte. Eller.. ja, det är ju Gustav, så du kanske bör oroa dig ändå (SKÄMT. Bli inte paranoid nu ^^).