lördag, februari 07, 2009

Uschamej, har inte sovit bra alls inatt. Avskyr att sova när näsan är täppt och halsen är tjock. Typ, andnöd. Men jag tror jag klarar mig undan flunsan iallafall, hurra för det. :)

Idag var väl mina planer att sitta vid datorn så länge som möjligt, försöka få The sims att fungera ordentligt. (Jaa, jag nöter Sims2, men jag är inte ensam. Elena och Gab gör det också!) Sen måste jag ta mig i kragen och sälja lite kryddor och te, funderar på att ta mig till farmor som skulle ha besök av boden-släkten. Kanske får lite sålt där också. Uuugh.

Och förövrigt, jag längtar efter musik! Hör och häpna, jag som inte alls är särskilt musikintresserad (och har aldrig varit) har nu världens behov att få hem laptopen där all min musik finns. Åååh.

PUSS :)

1 kommentar:

Elena sa...

The sims äger och jag skickar musik till dig nästa gång jag kommer ihåg:P