måndag, februari 09, 2009

Nu har jag hittat lite miljö-relaterad fakta inför imorgon. Great. Återstår bara att översätta till engelska då. Humdidum.

Och på lördag är det Alla hjärtans dag. Har man (o)tur är man kanske med om någon slags olycka på Fredag (den trettonde) och slipper liksom, bry sig om hela lördagen. Usch.
Och jag vet jag vet att det bara är ytligt amerikanskt svammel, så man ska väl egentligen inte bry sig. Saken är dock den att jag kommer inte uppskatta Valentines day förens jag har någon att tillbringa den med.
Höhö.

Nej, det där stämmer kanske inte helt. Men oj vad jag kommer gräma mig i att jag är en sån feg jävel på lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han KAN vara din på lördag. Make this the best Valentine of Your Life.

Om du är blyg är alla-hjärtans också en bra ice-breaker för att avslöja hela grejen... Såvida han fattar att det är på lördag dvs. GO. GO. GO.