söndag, februari 08, 2009

BOM DIG

1. Namn Amanda Nyberg
2. Bor Älvsbyn (jävla håla..)
3. Syskon Linus 24, Emil 22
4. Ålder 16 (17 om mindre än en månad.. hoho!)
5. Född 4 mars -92
6 Ögonfärg Blå, grön, grå, brun
7. Längd 163,5 (femman är viktig viktig)
8. Sko storlek Mellan 37 och 39 beroende på skon :P
9. Höger eller vänsterhänt Höger
10. Stjärntecken Fisk
11. Hårfärg Hm, just nu nån gråaktig mörkblond nyans, men utväxta blekta slingor.. Hade tänkt tona i helgen men det blev icket av.

DAGENS..

1. Låt Phil Collins - One more night
2. Saknad Jag vet inte.
3. Kläder Jeans och en stor svart t-shirt (pappas)
4. Smink Åssit.
5. Underkläder Svarta
6. Mat En massa,
7. Godis Har inte ätit nå godis idag, faktist. (Förutom fikat hos mormor då..)

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp Haha, vad antyder mitt bloggnamn? Men ärligt så har jag aldrig prövat och jag tvivlar starkt på att jag skulle finna det underhållande.
2. Tycker du om godis För mycket!
3. Hur många gånger i veckan äter du godis 1-2, 3 om jag är på dåligt humör
4. Äter du oftast nyttig mat Hemma, ja.
5. Var någonstans på kroppen har du mest muskler Låren + vaderna. Uuusch.
6. Vad är det sämsta hos dig Att jag är mesig, feg, tråkig.. att jag lätt blir kär, att jag alltid överdramatiserar och att jag ständigt säger emot mig själv.
7. Vad är det bästa hos dig Jag tror inte att jag är så ego. Men jag vet inte. Knepig fråga.
8. Har du bra självförtroende Inte det, nej.
9. Känner du dina grannar Men ja.
10. Använder du BH varje dag Ja? Vem gör det inte, liksom.
11. Svär du ofta Ja
12. Har du någon gång skolkat Hm, svår fråga. Enligt idrottsläraren; ja. Enligt mig; nej.
13. Vilka sporter/aktiviteter har du gått Gymnastik, dans, ridning, handboll och fotboll. Samt slalomskola och simskola om det räknas :P

BRUKAR DU...

1. Sova Jajjemän.
2. Röka Nej.
3. Snusa Nej.
4. Dricka Icket
5. Hata folk För ofta :)
6. Drömma mardrömmar Jämt
7. Gå i kyrkan Nej
8. Gå i skolan Ja. (Vem skulle klara av att ständigt skolka från IB? Fyfan vilken ångest..)

NÄR...

1. Åt du senast Ca 45 minuter sedan; ett päron.
2. Läste du ut en bok senast Fredag kväll. The Notebook
3. Köpte du något senast Igår; naturgodis!
4. Svor du senast Inatt?
5. Sjöng du senast Idag :) Gällt och vackert till "Come what may"
6. Klagade du senast Idag, garanterat.
7. Klantade du dig senast Hm, fredags kanske?

ÄR DU...

1. Snäll Jao. Hoppas det. För snäll, vissa gånger kanske.
2. Snygg Nej
3. Söt Nej
4. Lång Beror väl vem man jämför med. Jämför man med majoriteten av mina vänner så; ja.
5. Kort Se ovan?
6. Klantig Det tycker jag :)
7. Töntig Mästertönten själv! ;p
8. Tjock Jo
9. Smal Njeh
10. Romantisk Vet faktist inte.


Insåg att det inte alls var längesen jag gjorde denna listan.

Inga kommentarer: