tisdag, augusti 02, 2011

Tisdag

Igår när jag klivit av mitt nattpass åkte jag hem och sov, sedan vid halv två vaknade jag igen för att på en gång bege mig upp på byn med diverse lönepapper och liknande. Efter detta drog jag upp till stugan, fiskade med pappa (utan resultat) och somnade sedan som en död. Idag tog mamma och jag bilen och åkte på loppis och antikaffärer. Hann även besöka både Piteå och Luleå stad, och sedan när vi kom hem varvade vi ner med film och popcorn. Mycket bra dag. Imorgon natt och torsdag natt är det jobb som gäller igen, och efter det är mina natt-turer slut. Har dock fått 4 dagars ytterligare jobb, vilket är topptopp!


Aaa. Blev mycket info här nu. Om någon dag kommer ett inlägg med lite pics. Tills vidare kan ni ju hjälpa mig att fundera ut ett namn till the new blog som jag funderar på att skaffa..

Hejs!

Inga kommentarer: