söndag, augusti 14, 2011

och här har ingenting hänt sen sist, här går dagarna och här går åren


Jobb jobb jobb. Hann i alla fall med en liten tripp till stugan igår. Åkte upp direkt efter jobbet, käkade kräftor med mor och far, somnade innan 10 och sov till 11.30, klev upp, solade lite, åkte hem, for och jobbade och nu är jag åter här igen. Imorgon jobbar jag min "sista" dag som jag vet om, och sedan är det ett liv i ovisshet som tornar upp sig. Kommer få hoppa in då jag behövs!
Tisdag åker jag upp till stugan igen och sedan till helgen ska jag ta adjö av Elena (fy vad sorgligt).

Och så är ju Augusti här så snart ska jag återvända till den där matteboken och till psykologin. KUL.

1 kommentar:

Marika sa...

På något sätt känns det som att ditt "KUL" var ironiskt... ;) Men sedan är det din tur att flytta och då kommer du göra det med bra betyg i både psykologi och matte, och det är ju i en strävan efter din dröm. =) Tänk på det när det känns ledsamt i din vardag. Och så finns det plats i mitt rum i Stockholm om du vill besöka huvudstaden. ^^