onsdag, augusti 03, 2011

onsdag

Sov till halv ett idag ungefär, för att förbereda mig inför att vara vaken hela natten. Går på mitt näst sista nattpass ikväll. Jösses vad skönt. Jag trivs jättebra på mitt jobb, men som jag sagt tidigare så är nattpassen inte min grej. Hela världen blir upp och ner, och jag har svårt att sova på dagarna även om jag varit vaken en hel natt. Nej, jag föredrar nog dagarna ändå :)
Efter att jag vaknat insåg jag vilken sjukt varm dag det var, och drog med mig bästa mamma på en impulstur till storforsen där vi låg och solade, läste, åt glass och badade i några timmar. Mycket mysigt! Nu är jag lite tärd pga den intesiva värmen och mitt rätt så fattiga matintag idag, så ska lägga mig och vila en stund innan jobbet väntar.

Puss!

1 kommentar:

sofia sa...

Mm, Storforsen! Vad härligt det lät!