onsdag, augusti 31, 2011

På senaste tiden har jag mest jobbat och latat mig de lediga dagarna. Trots att jag inte längre pluggar, pendlar eller dylikt så går dagarna och veckorna så himla fort. Jag tror jag fick ihop en ca 11 extra pass de senaste veckorna. Inte dåligt!

Idag har jag börjat ta tag i mitt liv igen. Förutom att springvika i höst ska jag ju faktiskt plugga, ta körkort, göra en massa mindre resor till bla linköping, umeå, london etc, och börja förbereda inför tiden efter jul då jag förgoppningsvis drar iväg som au pair eller liknande.
Så idag har jag mailat sorterat, och donat lite. Inte lika effektiv som jag önskat men jag har fler dagar på mig, och det kommer behövas.. mycket som skall styras upp just nu!

Men. Nu pausar jag med en promenad i mina nya kängor (Hittade mina drömars boots i arjeplog av alla ställen..) upp på byn.

Ciao!

Inga kommentarer: